اخبار تکنولوژی, جدید ترین های تکنولوژی

چند راهی برق هوشمند الدینیو مدل SEW3452 روش استفاده و هر آنچه که باید بدانیم

چند راهی هوشمند بدون فرایند نصب پیچیده,پلاگین و بازی با تعداد انگشت شماری تلفن هوشمند و برنامه مستقل می تواند به شما امکان کنترل از راه دور لوازم خانگی در هر نقطه از جهان را بدهد.

از سیستم عامل اصلی Android/IOS پشتیبانی میکند و مراحل آن به صورت زیر است:

برنامه smart life را دانلود و نصب کنید.می توانید دستگاه را از راه دور کنترل کنید.چند راهی هوشمند از بازخورد وضعیت بلادرنگ(Main Stream)پشتیبانی میکند که می تواند وضعیت کار دستگاه ها را در زمان واقعی به کاربر بازخورد دهد و همچنین از تنظیمات کار تایمر چندگانه پشتیبانی می کند.کاربر موبایل می تواند چندین سوکت هوشمند را کنترل کند.

LDNIO عملکرد یاد آور هوشمند(Smart Reminder) را به سوکت وای فای خود اضافه کرده تا به شما کمک کند وسایل مربوط را به موقع قطع کنید و هدر رفت انرژی را کاهش دهید.

فواید این دستگاه به این صورت است که:

1_برای نظارت بر لوازم خانگی متصل به دو شاخه هوشمند استفاده کنید برای زندگی روزمره راحت تر است.

2_کمک به جلوگیری از کارکرد طولانی مدت دستگاه الکتریکی به دلیل سهل انگاری و کاهش اتلاف منابع.

3_محصولات LDNIO برای ایمنی محیط زیست (EMC)در تمام کشور های جهان,UL,BIS,CB,CCC,CE,SASO,BV,CESI,FCC,ROHS تایید شده اند.

 

طراحی جوان

طراحی ظاهر محصولات LDNIO بیشتر به جوانان ترجیح داده میشود,شما می توانید برخی از عناصر را که در مارک های دیگر مشاهده نمیکنید مانند خطوط تیزتر,قطعات فلزی بدنه و الگو های تزیینی جدید را مشاهده میکنید.شما نمی توانید محافظه کاری را در محصولات این شرکت مشاهده کنید همانند شعار تبلیغاتی این شرکت:جوان و متفاوت پیگیری بی وقفه ما برای جامعه است.

 

جزئیات

شرکت LDNIO به کاربردی بودن جزئیات بیشتر توجه میکند,مثلا شارژر را به پریز برق وصل میکنید در آن طرف هایی که با انگشتان خود فشار میدهید از الگویی استفاده میکنند تا به اثر عدم لغزش دست پیدا کنند.پس از قرار دادن شارژر در سوکت سمتی که رو به بالا است از یک طراحی صاف استفاده شده است تا گرد و غبار به راحتی جمع نشود و به راحتی تمیز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *